Nemokamas siuntimas apsiperkant už 39€ 🚖

Icons Only

Duk

UŽSAKYMAI

1. Kokie galimi apmokėjimo būdai?
Apmokėjimai mūsų internetinėje parduotuvėje vykdomi naudojantis “OPAY” mokėjimų surinkimo sistema. Atsiskaityti galite elektroninės bankininkystės būdu pasirinkus norimą mokėjimo būdą – SEB, Swedbank, Luminor, Šiaulių bankas, Citadele, Urbo, Revolut, Paysera, LKU, Wise, N26.

2. Ar galima apsipirkti be registracijos?
Taip, galite apsipirkti kaip svečias, nesiregistruojant mūsų parduotuvėje.

3. Ar po apmokėjimo galiu modifikuoti užsakymą – išimti arba pridėti naujas prekes?
Deja, po apmokėjimo prekių modifikacijos nebėra įmanomos.
Jeigu norite užsisakyti papildomų produktų, reikėtų tai padaryti atskiru užsakymu.
Jeigu norite grąžinti kokybiškus produktus ir atgauti pinigus, vadovaukitės prekių grąžinimo procesu, kurį rasite čia.

4. Ar galiu atšaukti užsakymą?
Užsakymą galite atšaukti, jeigu jūsų siunta dar neišsiųsta. Prašome kreiptis elektroniniu laišku į labas@kawaii-shop.lt laiško “subject” nurodę “UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS – (jūsų užsakymo numeris)”. Turėkite mintyje, kad užsakytmo atšaukimas mums yra rankinis darbas, todėl negalime garantuoti, kad spėsime atšaukti užsakymą laiku, kol jis dar nebus supakuotas ir išsiųstas.

SIUNTIMAS IR PRISTATYMAS

1. Atlikau užsakymą, kaip sužinoti, savo siuntos statusą?
Perdavus paruoštą išsiuntimui siuntą kurjeriams iškarto gausite elektroninį laišką su siuntos sekimo numeriu, kurį įvedę kurjerio svetainėje galėsite matyti siuntos statusą.

Pasirinkus atsėmimo vietoje (mūsų sandėlyje – Raitininkų 4, 09236 Vilnius) opciją prekes paprastai paruošiame per 2 valandas. Apie paruoštą ir atsiimti galimą užsakymą informuojame atskiru el. laišku. Atvykus atsiimti užsakymo be el. laiško patvirtinančio galimą užsakymo atsiėmimą, prekių perduoti negalėsime.

2. Ar po apmokėjimo galiu pakeisti siuntimo adresą?
a) Siunta dar neišsiųsta: jeigu norite pakeisti siuntimo adresą, nedelsiant rašykite mums labas@kawaii-shop.lt laiško “subject” nurodę “ADRESO KEITIMAS – (jūsų užsakymo numeris)”.
b) Jau išsiųsta siunta: jeigu norite pakeisti siuntimo adresą po to, kai siunta jau išsiųsta nurodytu adresu, adreso keitimas nebėra įmanomas. Jeigu jūsų užsakymas grįš atgal mums dėl neteisingai nurodyto adreso, mes galėsime jums grąžinti už prekes sumokėtą kainą išskaičiuodami iš jos prekių grąžinimo išlaidas.

3. Per kiek laiko atlikus užsakymą galiu tikėtis gauti prekes?
Prekės paruošiamos išsiuntimui per 1-2 d.d. nuo apmokėjimo už prekes gavimo. Jeigu apmokėjimas gaunamas po darbo valandų, t.y. po 17 val, prekių paruošimo laikas pradedamas skaičiuoti nuo kitos dienos 9 val. Paruoštas išsiuntimui prekes kurjeriai pristato visoje Lietuvoje per 1-2 d.d.

Pasirinkus atsėmimo vietoje (mūsų sandėlyje – Raitininkų 4, 09236 Vilnius) opciją prekes paprastai paruošiame per 2 valandas.

4. Ar galima prekes atsiimti jūsų parduotuvėje?
Kol kas fizinės parduotuvės neturime, tačiau užsakytas prekes galite atsiimti mūsų sandėlyje Vilniuje – Raitininkų. g. 4, 09236 Vilnius.

5. Ar pristatote prekes tik Lietuvoje?
Taip, kol kas prekes pristatome tik Lietuvos teritorijoje, tačiau ateityje turime planų pristatymui į Latvią bei Estiją.

6. Kaip galėčiau grąžinti prekę?
Plačiau apie prekių grąžinimo procesą galite skaityti čia.

7. Atkeliavus siuntai pastebėjau, kad gavau nepilną užsakymą, kur turėčiau kreiptis?
Pirmiausia, tai labai apgailestaujame dėl šios situacijos. Parašykite mums į labas@kawaii-shop.lt laiško “subject” nurodę “TRŪKSTA PREKĖS – (jūsų užsakymo numeris)” ir mes prioritetine tvarka išsiųsime trūkstamas prekes.

PRODUKTAI

1. Noriu tam tikro japoniško produkto, tačiau nerandu jo jūsų elektroninėje parduotuvėje.
Mes labai laukiame laiškų iš savo klientų apie produktus ir prekinius ženklus, kurių dar neturime savo parduotuvėje. Rašykite mums į labas@kawaii-shop.lt ir mes stengsimės surasti juos per savo tiekėjus.

2. Kada galima tikėtis produktų papildymo, kurie yra išparduoti?
Mes nuolat papildome produktų atsargas atsižvelgdami į jų prieinamumą pas mūsų tiekėjus. Be to, kai tik sulaukiame tam tikrų prekių pozicijų papildymo – informuojame naujienlaiškio prenumeratorius ir klientus, kurie seka mus socialiniuose tinkluose.

3. Sunku išsirinkti produktus. Ar galite pakonsultuoti?
Žinoma, ir net skatiname konsultuotis. Mums labai svarbu, kad turėtumėte kuo geriausią patirtį apsipirkdami pas mus ir įsigytumėte produktus, kurie tinka jums. Jūsų klausimų labai lauksime labas@kawaii-shop.lt elektroniniame pašte.