Nors Japonijoje galima rasti tikriausiai visus pasaulyje žinomus prekės ženklus, vis tik jie labiausiai ištikimi savo šalyje pagamintai kosmetikai. Tad ir populiarių japoniškų prekių ženklų yra visa gausybė. Būtent dėl to šį blogo įrašą nutariau skelti į kelias dalis ir kiekvienoje jų papasakoti tau plačiau apie keletą pačių žinomiausių. Taigi, žygiuojame prie pirmųjų japoniškų prekių ženklų.
Fino: aukšta kokybė už prieinamą kainą
Socialiai tinklai tiesiog sprogsta nuo Fino kosmetikos plaukams… ir tikrai neveltui, nes efektas, kurį suteikia šios plaukų priemonės labai ryškus ir jaučiamas jau po pirmo naudojimo. Bet pirmiausia apie patį prekės ženklą.
Tikriausiai nevisi žino, kad Japonijos grožio prekių “gigantas” Shiseido yra sukūręs ne tik premium, tačiau ir vidutinės bei žemos kainos segmento prekės ženklus, kurie išsiskiria savo aukšta kokybe už prieinamą kainą. Vakaruose gerai žinomus ženklus, tokius kaip Fino, Senka, Tsubaki ir kt. priglaudė po savo dukterine įmone įkūrtą dar 1959 m. – “FineToday Shiseido Co. Ltd”.

Prieš 3 metus Shiseido pardavė nemažai savo žemos kainos segmento prekių ženklų ir įmonė “FineToday” pilnai atsiskyrė nuo Shiseido. Taigi, nuo šiol prekės ženklas Fino priklauso įmonei “FineToday Holdings Co. Ltd”.

Fino savo asortimente turi tik 3 produktus: plaukų kaukę – Shiseido Fino “Premium Touch Hair Mask”, plaukų aliejuką – Shiseido Fino “Premium Touch Hair Oil”, o praėjusiais metais buvo pristatyta ir “lengvesnė” to paties plaukų aliejuko versija tinkanti plonesniems plaukams – Fino “Premium Touch Hair Oil Serum Airy Smooth”.

Visi trys produktai atkuria pažeistus plaukus ir suteikia jiems glotnumo, blizgesio bei nuostabaus kvapo. Mano plaukai vidutinio storumo, dažyti ir linkę pūstis, tad tiek kaukė, tiek aliejukas man yra išsigelbėjimas. Aliejuką naudoju po fenavimo ant sausų plaukų, o paskui formuoju su plaukų formavimo šukomis.

Naturie: drėkinimas natūraliais ingredientais
Daugiau kaip 20 metų grožio rinkoje, beveik 400 apdovanojimų Japonijoje ir tik 3 produktai asortimente – mažų mažiausiai unikalu. Siaura, tačiau preciziškai ištobulinta Naturie odos priežiūros produktų linija stengiasi išnaudoti natūralaus ingrediento – Jobo Ašarės galią, siekiant giliai drėkinti ir atgaivinti dehidratuotą odą.

Jobo ašarė (arba kitaip Hatomugi), tai žolinis augalas, kurio nauda odai bei sveikatai buvo žinoma nuo seniausių laikų. Kuriant produktus, Naturie pekės ženklas šio augalo ekstraktą pasirinko dėl jo savybės sustiprinti natūralų odos gebėjimą išlaikyti drėgmę. Hatomugi ekstraktas turi net 12 aminorūgščių, kurios suteikia odai elastingumo, padeda užtikrinti tinkamą odos drėkinimą bei tekstūrą.

Prisipažinsiu, kai pirmą kartą lankiausi Japonijoje jau žinojau apie šį prekės ženklą, tačiau žiūrėjau skeptiškai, nes buvo sunku patikėti, kaip gali pusės litro produktas (konkrečiai losjonas) būti toks pigus ir dar efektyvus. Dėl to tuo metu net nesinorėjo jo išbandyti, nors mintis neapleido. Grįžus po pusės metų vis tik nutariau duoti jam šansą ir žinoma likau nustebinta.

Gamintojas teigia, jog Naturie produktai yra tinkami visiems odos tipams – tai tiesa, tačiau nevisi odos tipai “aikčios”, kokie nepakartojami šie produktai yra ir tai normalu. Prekės ženklas labiausiai mylimas tarp riebaus ir mišraus odos tipo žmonių būtent dėl ypač gaivaus drėkinimo. Be to, visi produktai universalūs – tinkami tiek veidui, tiek kūnui drėkinti.
Man ypatingas atradimas praėjusią vasarą buvo Naturie “Hatomugi Skin Conditioner” losjonas, kurį naudojau visam kūnui drėkinti. Be galo nemėgstu riebių kūno kremų ir losjonų, kurie sunkiai dengiasi ir ilgai susigeria, todėl šis bvo tikra atgaiva šiltuoju metų laiku. Gali kilti klausimas, kaip skystą produktą paskirstyti ant odos? Žinoma, patogiausiai būtų įsipilti losjoną į buteliuką su purkštuvu ir tokiu būdu paskirstyti ant kūno, tačiau aš jį naudojau paprastuoju būdu ir man problemų nekilo. Tiesiog labai nedaug losjono įsipilu į saujelę, kelis kartus patrinu tarp delnų ir paskirstau ant norimų kūno vietų. Kartoju kokius 4 kartus.

Hada Labo: tik tai, kas reikalinga tavo odai
Hada Labo, tai ilgametis Japonijos odos priežiūros prekės ženklas, kuris fokusuojasi į odos drėkinimą skirtingų molekulinių masių (dydžių) hialurono rūgšties molekulėmis. Be to, produktų formulėse nenaudojami kvapikliai, dažikliai, alkoholis (etanolis), parabenai, mineraliai aliejai, todėl jie visi draugiški jautriai odai.
Šio prekės ženklo gamintojas “Rohto Pharmaceutical”, remdamasis žiniomis apie vaistų gamybą, siekia tą pačią kokybę perkelti savo kosmetikai, todėl kosmetikai gaminti naudoja ypač gerai išvalytą vandenį, o tam, kad išvengti bet kokios rizikos užteršti produktus pašalinėmis medžiagomis, naudojamos specialios gamybos technologijos, kuriose būtų kiek įmanoma mažiau fizinio žmogaus įsikišimo. Prieinama Hada Labo produktų kaina yra pasiekiama ne naudojant pigesnius ingredientus, bet pasitelkiant inovacijas, kurios padida gamybos efektyvumą pusiau automatinėmis technologijomis.

Pirmasis produktas, kurį išbandžiau iš plataus šio prekės ženklo asortimento buvo Hada Labo “Gokujyun Premium Hyaluronic Acid Lotion” veido losjonas sausai, dehidratuotai odai ir tada žaktelėjau. Net keista vadinti šį produktą losjonu (“pagerintu” toniku), nes jis labiau primena serumą tiek savo tekstūra, tiek turtinga sudėtimi, kurioje yra net 8-ios skirtingų molekulinių masių hialurono rūgšties molekulės. Skirtingų dydžių hialurono rūgštis yra naudinga, nes drėgme galima aprūpinti įvairius odos sluoksnius, todėl oda iškart jaučiasi putlesnė ir elastingesnė.

Tikiuosi sužinojai kažką naujo! Sekančioje blogo dalyje būtinai apžvelgsiu ir kitą dalį japoniškų prekių ženklų.
Iki greito!